Hydropool

Minibaseny SPA

Celem nowej strony jest przede wszystkim zwiększenie wyników sprzedaży. Naszym zadaniem było stworzenie eleganckiego projektu, który pozwoli generować większą liczbę zapytań e-mail i rozmów telefonicznych. Nowy projekt miał również oddawać stylowy charakter marki i wartości, którymi kieruje się firma.

Główne założenia i początek projektu

Projekt rozpoczęliśmy od dokładnej analizy danych przekazanych przez klienta, w tym m.in. raportów Google Analytics. Informacje pozyskane w ten sposób pomogły nam znaleźć odpowiedź na pytanie: „Czego najczęściej poszukują użytkownicy na stronie Hydropool?”.

Na podstawie uzyskanych odpowiedzi przygotowaliśmy architekturę treści oraz prototypy strony głównej oraz podstron. Dokładnie zaplanowaliśmy ścieżki użytkownika, żeby zmniejszyć liczbę niepotrzebnych kliknięć oraz wydłużyć czas spędzany przez potencjalnego klienta na stronie.

H

Hydropool to międzynarodowy producent minibasenów spa z hydromasażem oraz basenów z przeciwprądem. Dystrybutorem marki w Polsce jest Meadow Group. Dzięki produktom dostępnym w ofercie naszego klienta każdy może się odprężyć, korzystając z basenu spa w swoim domowym zaciszu.

Dla Meadow Group przygotowaliśmy projekt strony Hydropool.pl z katalogiem produktów oraz landing page z systemem powiązanych formularzy kontaktowych.

 

 

Jak wyglądały prace nad projektem?

Projekt graficzny z jednej strony miał charakteryzować się przystępnością, a z drugiej miał oddawać wyjątkowy charakter marki. Dużym wyzwaniem było odpowiednie rozmieszczenie komunikatów zachęcających do kontaktu, formularzy i treści zakupowych. Wszystkie te elementy zostały rozplanowane podczas tworzenia prototypów.

Następnie projekt zaczął nabierać charakteru: dobrane przez nas kolory: złoto i czerń, szeryfowy font zastosowany w nagłówkach oraz nienachalne ozdobniki podkreśliły wizerunek marki i świetnie komponują się z ofertą firmy.

W związku z wybuchem epidemii COVID-19 po zakończeniu prac nad stroną główną zostaliśmy poproszeni o zmianę priorytetów: głównym celem stało się szybkie stworzenie landing page’a złożonego z kilku podstron. Harmonogram całego projektu został zmodyfikowany i przerzuciliśmy siły na „walkę z koronawirusem”.

Główny projekt i landing page zostały wykonane z użyciem tego samego motywu graficznego, co wzmacnia percepcję marki. Mieliśmy pomysł na poszczególne elementy, ale mimo wszystko musieliśmy zrobić krok w tył i zaprojektować prototyp wszystkich podstron strony lądowania oraz znaleźć sposób na wygodne powiązanie formularzy.

Oba projekty dają administratorowi pełną kontrolę nad elementami strony. Zespół Meadow Group może dowolnie modyfikować produkty, dodawać nowe treści, logotypy i referencje, zmieniać zdjęcia i wprowadzać nowe integracje marketingowe. Odpowiednie zakodowanie projektu było dla nas ciekawym wyzwaniem, w którym otrzymaliśmy wsparcie od agencji SEMAHEAD, która dodała swój cenny wkład w optymalizację SEO strony.

Zaraz po instalacji strony na serwerze docelowym projekt został zintegrowany z czatem Tawk.to, Leadreactorem, User.com, Google Tag Managerem oraz oczywiście Facebookiem i Google Analytics. Tak szerokie integracje pozwalają na prowadzanie efektywnych działań reklamowych. W wyniku przeprowadzonych prac klienci dostali nowe narzędzia kontaktu, z których chętnie korzystają. Liczba zapytań z formularza na nowej stronie wzrosła kilkukrotnie, a liczba użytkowników odwiedzających stronę każdego roku się potraja.

 

Zespół projektowy:

  • Andrzej Kozdęba

    Project Manager, UX/UI designer

  • Magdalena Zębala

    Webdesign

  • Katarzyna Maj

    Content Manager

  • Maciej Rumiński

    Webdeveloper

Zakres prac:

  • Webdesign
  • Webdevelopment
  • Kodowanie uprawnień administratora
  • Migracja treści