
Głównym celem projektu było stworzenie prostego w obsłudze serwisu internetowego. Użytkownik w szybki sposób ma docierać do potrzebnych informacji – zarówno tych na temat oferty, usług, jak i marek dostępnych w sprzedaży.
Główne założenia i początek projektu
Prace rozpoczęliśmy od przygotowania specyfikacji. Wyodrębniliśmy wszystkie funkcjonalności, które powinna mieć strona. Ważną kwestią były uprawnienia administratora pozwalające na łatwe zarządzanie stroną i wprowadzanie wszelkich modyfikacji oraz udogodnień dla użytkowników. Strona miała zostać przygotowana wg metodologii Mobile First, więc jako pierwsze przygotowane zostały makiety UX wersji mobilnej, a na ich podstawie stworzyliśmy prototypy wersji przeglądarkowej.
Kolejnym etapem prac było przygotowanie projektu graficznego, który w atrakcyjny sposób przedstawiałby wszystkie elementy strony i jasno informował użytkownika, z jakich opcji może skorzystać. Witryna ma stronę główną i sześć podstron – m.in. zakładki dotyczące samochodów, serwisu czy podstronę blogową. Użytkownik może skorzystać z wyszukiwarki samochodów i formularza umówienia naprawy.