
Głównym założeniem projektu było stworzenie strony, która pasowałaby do tożsamości marki oraz pełniła funkcję bazy informacji na temat aktywności firmy dla potencjalnych klientów.
Główne założenia i początek projektu
Flowparks to firma, która ma szeroką ofertę sprzętu sportowego i odpowiada za wiele wykonanych realizacji w Polsce i za granicą. Właściciele firmy Flowparks zwrócili się do nas z prośbą o wykonanie projektu, który zakładał przebudowę strony internetowej pod względem jej działania i stworzenie nowego projektu graficznego, który w nowoczesny i dynamiczny sposób będzie prezentował działalność marki.
Strona miała zostać wykonana w dwóch wersjach językowych, a poszczególne pozycje (np. „Produkty”) w różnych językach miały być ze sobą powiązane. Oferta Flowparks miała zostać podzielona na kategorie („Street Workout”, „Parkour”, „Larix” i „Urządzenia mobilne”) w taki sposób, by użytkownik mógł zapoznać się z każdą z ponad 200 realizacji wykonanych w 9 krajach Europy.