Flowparks

Bądź aktywny!

Głównym założeniem projektu było stworzenie strony, która pasowałaby do tożsamości marki oraz pełniła funkcję bazy informacji na temat aktywności firmy dla potencjalnych klientów.

Główne założenia i początek projektu

Flowparks to firma, która ma szeroką ofertę sprzętu sportowego i odpowiada za wiele wykonanych realizacji w Polsce i za granicą. Właściciele firmy Flowparks zwrócili się do nas z prośbą o wykonanie projektu, który zakładał przebudowę strony internetowej pod względem jej działania i stworzenie nowego projektu graficznego, który w nowoczesny i dynamiczny sposób będzie prezentował działalność marki.

Strona miała zostać wykonana w dwóch wersjach językowych, a poszczególne pozycje (np. „Produkty”) w różnych językach miały być ze sobą powiązane. Oferta Flowparks miała zostać podzielona na kategorie („Street Workout”, „Parkour”, „Larix” i „Urządzenia mobilne”) w taki sposób, by użytkownik mógł zapoznać się z każdą z ponad 200 realizacji wykonanych w 9 krajach Europy.

F

Flowparks to firma zajmująca się projektowaniem i produkcją wysokiej jakości sprzętu sportowego. Parkour, street workout oraz flow całej ekipy to sposoby na promowanie aktywności fizycznej, wspieranie zawodników i wydarzeń sportowych.

 Zlecenie dla Flowparks polegało na stworzeniu witryny internetowej przedstawiającej działalność, wykonane realizacje oraz szeroką ofertę marki. Poza dynamicznym projektem graficznym duże znaczenie miało stworzenie systemu dostępnego dla osób zarządzających stroną, który miał umożliwiać szybkie dodawanie informacji na temat wykonanych zleceń.

Chcieliśmy stworzyć dynamiczny serwis, który będzie powiązany z wizerunkiem marki. Dlatego w projekcie podstron wykorzystaliśmy różne kształty i linie krzywe.

Flowparks przed i po 

Jak wyglądały prace nad projektem?

 Prace rozpoczęliśmy od ustalenia szczegółów dotyczących zmian, które powinny zostać wprowadzone na stronie oraz funkcji, z których mogą korzystać administratorzy i użytkownicy. Tworząc projekt, inspirowaliśmy się działalnością marki Flowparks oraz produkowanym przez nich sprzętem.

Prace programistyczne polegały na stworzeniu funkcjonalności, które zostały zaplanowane na etapie tworzenia projektu graficznego oraz dostosowanie strony do urządzeń mobilnych. Na uwagę zasługuje tu przede wszystkim system filtrowania z wykorzystaniem dwóch zmiennych.

Projekt zakończyliśmy wprowadzeniem treści na stronę: dodaniem informacji o sprzęcie na podstrony z ofertą i wszystkich wykonanych realizacji FlowParks. To również na tym etapie powstała angielska wersja strony. Następnie projekt został zoptymalizowany, dzięki czemu strony ładują się szybko.

Zespół projektowy:

  • Michał Maj

    Project manager
    Webdesigner

  • Damian Kasprzyk

    WordPress Developer

  • Katarzyna Maj

    Migracja treści

Zakres prac:

  • Webdesign
  • Kodowanie serwisu
  • Migracja treści
  • Wsparcie techniczne po uruchomieniu serwisu