
Głównym założeniem projektu było stworzenie strony internetowej oraz materiałów promocyjnych, które dzięki niebanalnemu designowi zaprezentują ofertę firmy i przyciągną nowych klientów.
Główne założenia i początek projektu
Od początku prac wiedzieliśmy, że nowe projekty muszą być nie tylko nowoczesne i wyjątkowe, ale przede wszystkim powinny odzwierciedlać wartości firmy takie jak: zdrowy styl życia, zbilansowane odżywianie i ekologia.
Gdy zapoznaliśmy się z działalnością firmy, przygotowaliśmy propozycję układu strony, która byłaby funkcjonalna i w czytelny sposób prezentowała najważniejsze informacje. Uwzględniliśmy szeroką ofertę cateringową, ale również takie działy jak employer branding czy portfolio wydarzeń, w których Almond Catering odpowiadał za część gastronomiczną.
Zdjęcia i teksty przeplatają się z graficznym przedstawieniem gałązek migdałowca i motywem papieru eko. Kolorem wykorzystanym na stronie jest turkus – nawiązuje do kolorystyki z obrazu van Gogha. Ta zasada jest wykorzystana również w innych elementach graficznych: zestawie ikon czy grafikach na Facebooka.